De adventskalender als marketinginstrument: best effectief!

14 november, 2017 door Nichal Joosse 0

Het aftellen naar de kerst is begonnen. Christenen noemen deze periode advent. Om de 24 dagen te vieren maken we vaak gebruik van een adventskalender. Je kent het wel: iedere dag mag je tot aan kerst een luikje openen of een vakje wegkrassen van de kalender.

Marketing instrument

Leuk om thuis met het gezin te doen. Vaak zit er chocola of een wijze levensles of spreuk achter het luikje. Het is iets nostalgisch en je bouwt min of meer een spanning op tot aan kerstavond. De adventskalender heeft echter steeds minder te maken met het Christendom en is vandaag de dag veel meer een commercieel marketinginstrument.

Zo zijn er tal van leuke inhakers en originele adventskalender in omloop. Denk hierbij aan de Beery Christmas adventskalender. In deze kalender zitten 24 speciaalbiertjes. Ontdek dus elke dag nieuwe brouwerijen en nieuwe bierstijlen. Het idee is dat je elke morgen een vakje open maakt, het biertje in de koelkast legt en 's avonds geniet van je biertje van die dag. Proost, Ik zeg briljant!

online adverteren www.zanox.nl
Categories
Tags

Volg ons

Rss Feed
  • GAUW-IT

    Web solutions &
    IT infrastructuur

  • STFG Productions
Lippenverzorging

Meer van Nieuwsmash

 

Artbroker International - Official agent of Herman Brood since 1989

Schrijf je eigen Column

Nieuwsmash.nl  is hèt aangewezen platform voor ‘publicisten’ die een goed thema, artikel of ander nieuws hebben en deze informatie willen delen met anderen. Klik hier en meld je aan als schrijver!

Ben je zelf geen goede schrijver maar weet je een pakkend onderwerp dat je graag terug wilt zien op Nieuwsmash.nl, laat het ons weten en we doen ons best ... E-mail naar Nieuwsmash.nl

Meer Comics

Categorieën