Social Media

Innovatie in fintech: samenwerken aan ultieme relevantie voor je klant

Door: FrankWatching   / 24 mei, 2017  
Net als in andere branches zijn ook in de financiële dienstverlening tal van disruptors te vinden. Deze fintech-ondernemingen zien veel innovatiemogelijkheden en grijpen deze kansen ook. Moet de gevestigde orde in bank- en verzekeringsland zich zorgen maken? Of moeten we het experimenteren omarmen? De Fintech-realiteit is de naam van het congres dat NRC Live organiseerde. […]..
lees verder

Video als verlengstuk van je product of dienst [3 inspirerende voorbeelden]

Door: FrankWatching   / 24 mei, 2017  
Misschien zet je video al in voor je bedrijf. Of je bent van plan hiermee te beginnen. Je denkt dan hoogstwaarschijnlijk aan videomarketing-activiteiten. Misschien wil je video inzetten om interne communicatiedoeleinden te verbeteren. Of je denkt eraan het te gebruiken om je klanten meer over jouw product of dienst te vertellen. In dit artikel bespreek […]..
lees verder

Laat klanten naar je toe komen met social selling [8-stappenplan]

Door: FrankWatching   / 24 mei, 2017  
De verkoop- en marketingwereld verandert. Digitalisering en social media zijn niet meer weg te denken. Je hoort tegenwoordig overal over social selling. Wat is het eigenlijk? Is het zo simpel als de term doet vermoeden? Is het voor iedereen weggelegd? Klanten naar je toe laten komen wil iedereen wel! Hoe maak je een goed begin […]..
lees verder

Lokale ondernemer: zo word je beter gevonden door je klanten [10 tips]

Door: FrankWatching   / 24 mei, 2017  
Ben jij een lokale ondernemer in een kleine stad of dorp? Een kapsalon, restaurant of antiekwinkel? Dan lijkt online vindbaar zijn voor jou waarschijnlijk niet zo belangrijk. Je moet het hebben van mond-tot-mond reclame en wat outdoor advertising in de buurt. Maar je laat hierdoor een heel belangrijke doelgroep liggen: jouw online doelgroep. In dit […]..
lees verder

Waarom ik denk dat we binnenkort afscheid nemen van Twitter

Door: FrankWatching   / 23 mei, 2017  
Column – Twitter wil meer evenementen gaan livestreamen. Sport, actualiteit, ​alles moet live​. Ook de aandeelhouders kunnen niet wachten. Hen is namelijk beloofd dat er extra inkomsten zullen komen uit de 15 en 30 seconden unskippable advertenties die voor en tijdens het streamen zullen worden uitgeserveerd. Waarom Twitter het naar mijn mening in de verkeerde […]..
lees verder

In 4 stappen naar een betrouwbare & winstgevende webshop

Door: FrankWatching   / 23 mei, 2017  
Volgens cijfers van het CBS blijven online verkopen groeien. In het tweede kwartaal van 2016 draaide de detailhandel 0,5 procent meer omzet, terwijl webwinkels 20 procent meer omzet draaiden en pure webwinkels (dus zonder fysieke locatie) zelfs 24 procent. Het internet lijkt dus de perfecte plek om je producten te verkopen. En het lijkt ook […]..
lees verder

De prestaties van je organistie meten? 4 interessante soorten KPI’s

Door: FrankWatching   / 23 mei, 2017  
In de wereld van kwalitatieve belevingsonderzoeken zijn allerlei Customer Experience KPI’s ontwikkeld. Kritieke prestatie-indicatoren zijn variabelen om de prestaties van een bedrijf, merk of product te analyseren. Deze worden gebruikt om het succes van een organisatie in het algemeen of het succes van een bepaalde actie of campagne te meten. In dit artikel leg ik […]..
lees verder

Ben je agile of doe je agile? Waarom de juiste mindset onmisbaar is

Door: FrankWatching   / 23 mei, 2017  
We leven in een wereld die op elk front vaker en sneller verandert dan we kunnen bedenken. Marktdynamiek, technologie, innovatie en organisaties moeten continu aanpassen. Het middel om hierop te anticiperen: agile werken. En dat is niks nieuws. Sinds in 2001 het Agile Manifesto werd opgesteld, is agile namelijk niet meer weg te denken in […]..
lees verder

Verouderde systemen: van tikkende tijdbommen naar digitale transformatie

Door: FrankWatching   / 22 mei, 2017  
Als gegevensverwerkende organisatie heb je te maken met verouderde registratieve systemen. Als operationeel manager, marketeer en commercieel verantwoordelijke heb je daar last van. Het is hierdoor namelijk lastig om wijzigingen in producten of processen door te kunnen voeren. Bijvoorbeeld bij productintroducties of wijzigingen in wet- en regelgeving. Organisaties maken tegelijkertijd een digitale transformatie door. Hoe […]..
lees verder

De cookiewet wijzigt in 2018 & dit zijn de gevolgen voor je website

Door: FrankWatching   / 22 mei, 2017  
Cookies: een veelbesproken begrip in de online wereld van gebruikers, developers, website-eigenaren en online marketeers. Maar niet alleen de online wereld heeft er zijn mening over gevormd. De Europese Commissie wil dat internetgebruikers in hun browserinstellingen kunnen bepalen of zij privacygevoelige tracking-cookies accepteren of weigeren. Welke impact heeft de wijziging van de Nederlandse cookiewet op […]..
lees verder

Big data: de 6 nieuwste artikelen in een handig overzicht

Door: FrankWatching   / 22 mei, 2017  
In de week van 8 mei legden we onze redactionele focus helemaal op big data. Het is immers een hot issue in de wereld van marketing. Als marketeer krijg je op dagelijkse basis een hoop data binnen over je mogelijke klanten. Welke data kun je verzamelen, wat kun je leren van die data en het […]..
lees verder

Pak de aandacht! 📧 8 tips voor optimale e-mailmarketing

Door: FrankWatching   / 22 mei, 2017  
Je herinnert je waarschijnlijk nog wel het rapport van Microsoft waarin stond dat de gemiddelde aandachtsspanne van mensen gezakt is naar net over de acht seconden, terwijl dat in het jaar 2000 nog twaalf seconden was. Of misschien ook niet. Hoe dan ook, we hebben sowieso allemaal de grappige krantenkoppen gezien die onze aandachtsspanne vergelijken […]..
lees verder

Watch and buy: 6 verdienmodellen voor online videoplatforms

Door: FrankWatching   / 21 mei, 2017  
Het is niet zonder reden dat steeds meer merken, sportclubs en bekendheden kiezen voor een eigen online videoplatform om hun content op uit te zenden. In een tijd waarin steeds meer mensen video’s op internet bekijken, is een eigen platform natuurlijk de ideale manier om in te spelen op dat veranderende kijkgedrag. Maar een contentplatform […]..
lees verder

Shoppen & clichés: de do’s en don’ts bij marketing gericht op vrouwen

Door: FrankWatching   / 20 mei, 2017  
Mannen en vrouwen zijn heel verschillend van elkaar. We zijn nu eenmaal anders bedraad als het gaat om onze perspectieven, motieven, beweegredenen en acties. Dat heeft ook invloed op hoe mannen en vrouwen winkelen. En dus ook op hoe je als marketeer je doelgroepen moet aanspreken.  Ik ga m’n handen hier niet branden aan een discussie […]..
lees verder

Volg ons

Rss Feed
  • GAUW-IT

    Web solutions &
    IT infrastructuur

  • STFG Productions
Lippenverzorging

Meer van Nieuwsmash

 

Artbroker International - Official agent of Herman Brood since 1989

Schrijf je eigen Column

Nieuwsmash.nl  is hèt aangewezen platform voor ‘publicisten’ die een goed thema, artikel of ander nieuws hebben en deze informatie willen delen met anderen. Klik hier en meld je aan als schrijver!

Ben je zelf geen goede schrijver maar weet je een pakkend onderwerp dat je graag terug wilt zien op Nieuwsmash.nl, laat het ons weten en we doen ons best ... E-mail naar Nieuwsmash.nl

Meer Comics

Categorieën