Social Media

Google AdWords vs. bloggen: wat is effectiever?

Door: FrankWatching   / 21 februari, 2018  
Aan de slag met Google AdWords of toch (meer) bloggen? Of kan het ook allebei? Het is een vraag die online marketingbureaus vaak horen. Waarmee boek je de beste resultaten? Het strategisch inzetten van Google AdWords en blogs kennen overeenkomsten en verschillen. Hieronder zet ik de voor- en nadelen ervan op een rij, zodat jij eenvoudig […]..
lees verder

Zo haak je in op de belangrijkste events van 2018

Door: FrankWatching   / 20 februari, 2018  
Hoe kun je laagdrempelig in contact komen met loyale klanten, nieuwe klanten binnenhalen of oude klantrelaties nieuw leven inblazen? Door slim in te spelen op evenementen, zoals de Olympische Winterspelen. Een evenementenkalender voor marketing- en salesafdelingen kan retailmerken een grote voorsprong geven op de concurrentie, zowel qua online als offline succes. Ik zet een aantal […]..
lees verder

6 tips om effectief van binnen naar buiten te communiceren

Door: FrankWatching   / 20 februari, 2018  
Wat ons betreft scoort hij hoog in de ranglijst van jeukwoorden en jeuktermen: ‘van buiten naar binnen halen’. Het is een term die in overheidsland de afgelopen jaren in bijna alle coalitieakkoorden – en op alle niveaus – is opgedoken. Sindsdien monitoren we ons suf, luisteren we de hele dag naar wat er buiten speelt […]..
lees verder

Top 10: Facebook-algoritme, WhatsApp Business & GDPR-tips

Door: FrankWatching   / 19 februari, 2018  
Hoe speel je in 2018 in op de veranderingen van het Facebook-algoritme? Wat zijn nou dé aandachtspunten voor de nieuwe privacywet (GDPR)? En hoe kun je direct aan de slag met het nieuwe WhatsApp Business? In de best gelezen artikelen van de maand januari lees je er alles over! 1. Nieuwe Facebook-update benadeelt pagina’s. Wat […]..
lees verder

Zoek de loodrechte lijn in je content

Door: FrankWatching   / 19 februari, 2018  
We hebben er allemaal last van. De hele dag trilt of piept je mobiele telefoon. Schreeuwend om aandacht. En zonder na te denken kijk je toch even snel wat er staat. Want het zou wel eens belangrijk kunnen zijn. Daarnaast kriebelt die dopamine zo lekker in je hersenen. Wat kunnen we anno 2018 zonder enige […]..
lees verder

Digitale transformatie draait om mensen

Door: FrankWatching   / 18 februari, 2018  
Als je als bedrijf niet innoveert, besta je over 5 jaar niet meer. Maar wat komt daar allemaal bij kijken? Het eerste waar je misschien aan denkt, is technische innovatie. Maar juist ook mensen in organisaties spelen een cruciale rol. Alleen moeten ze wel goed kunnen samenwerken, zoals met een social intranet of digital workspace. […]..
lees verder

Zo bereik je millennials het beste via e-mail [infographic]

Door: FrankWatching   / 17 februari, 2018  
Millennials (geboren tussen 1980 en 2000) zijn 24/7 online. Hoe bereik je deze groep mensen die graag de controle heeft en ongevoelig lijkt voor klassieke campagnes? Als ondernemer of marketeer bieden de online media mogelijkheden én uitdagingen. Maar wat werkt wel en niet? E-mail heeft de voorkeur SendinBlue verrichtte onderzoek naar de wensen en behoeften […]..
lees verder

Klanten écht raken? Blijf vragen stellen

Door: FrankWatching   / 16 februari, 2018  
Hoe zorg jij ervoor dat je klanten raakt? Dat klanten meer gevoel bij je merk krijgen en medewerkers bevlogen worden? Goed leiderschap is een van de voorwaarden. In dit artikel 4 tips voor leiders om klanten te raken. “AI, robots, big data en de snelheid van de markt hebben gevolgen voor klantbeleving.” Hiermee opent Nils […]..
lees verder

Influencer marketing & retail: 3 insights uit de praktijk

Door: FrankWatching   / 16 februari, 2018  
Influencer marketing is hot. Steeds meer communicatiebureaus ontwikkelen expertise op dit terrein. Hoe wordt influencer marketing op dit moment ingezet? Wij doen onderzoek naar hoe influencers van meerwaarde kunnen zijn in het algemeen, en specifiek voor de MKB-retailer. In dit artikel bieden we aan de hand van drie insights een how-to voor het inschakelen van […]..
lees verder

Echte bazen doen aan guerilla-recruitment

Door: FrankWatching   / 15 februari, 2018  
Nederland kampt met een structureel tekort aan goede mensen. Er zijn serieuze tekorten in onder andere de sectoren techniek, zorg, onderwijs en ICT. Dan spreekt voor zich dat je minimaal een aantrekkelijke werkgever moet zijn om überhaupt mensen te laten solliciteren in deze tijd. Hoe je dat doet, lees je in dit artikel. Soms heb je […]..
lees verder

De 5 opvallendste videotrends voor 2018

Door: FrankWatching   / 15 februari, 2018  
Video. Je kunt er niet meer omheen dit jaar. Wat zijn dé trends op het gebied van videomarketing in 2018? Mijn 5 favoriete trends in een video! 1. LinkedIn native video Ik wist niet wat me overkwam, toen ik voor het eerst een videootje uploadde op LinkedIn – wat een resultaten! Sinds de komst van […]..
lees verder

See, Think, Do, Care: de kracht van een slimme remarketing-strategie

Door: FrankWatching   / 14 februari, 2018  
Remarketing. Dat zijn toch die irritante banners die je achtervolgen als je iets niet hebt gekocht? Met een beetje pech zie je ze zelfs ook nog als je al wél iets hebt gekocht. Ik kom ondernemers tegen die om deze reden niet eens een remarketingcampagne willen opzetten. Superzonde! Want remarketing is véél meer dan alleen […]..
lees verder

GDPR als kans voor relevante contentmarketing

Door: FrankWatching   / 13 februari, 2018  
Persoonsgegevens zijn een gevoelig onderwerp in een wereld waarin we ons meer en meer online begeven. Waar de consument zich dankzij o.a. Arjen Lubach vooral druk maakt om de Wiv (Wet op de inlichtingen en veiligheidsdiensten), zijn online marketeers meer bezig met een andere wet: de AVG of GDPR (General Data Protection Regulation) die 25 […]..
lees verder

Meet de impact van je conversieoptimalisatie met GA-effect

Door: FrankWatching   / 13 februari, 2018  
Conversieoptimalisatie is een belangrijk onderwerp onder (online) marketeers. Logisch natuurlijk, aangezien je het maximale uit je website wil halen. Daarom bespreek ik in dit artikel de tool GA-effect waarmee je de impact van je activiteiten voor conversieoptimalisatie voor de langere termijn kunt bepalen. Er bestaan veel tools om je conversie te verbeteren. Onderstaand enkele mogelijkheden […]..
lees verder

Volg ons

Rss Feed
  • GAUW-IT

    Web solutions &
    IT infrastructuur

  • STFG Productions
Lippenverzorging

Meer van Nieuwsmash

 

Artbroker International - Official agent of Herman Brood since 1989

Schrijf je eigen Column

Nieuwsmash.nl  is hèt aangewezen platform voor ‘publicisten’ die een goed thema, artikel of ander nieuws hebben en deze informatie willen delen met anderen. Klik hier en meld je aan als schrijver!

Ben je zelf geen goede schrijver maar weet je een pakkend onderwerp dat je graag terug wilt zien op Nieuwsmash.nl, laat het ons weten en we doen ons best ... E-mail naar Nieuwsmash.nl

Meer Comics

Categorieën