Social Media

Facial tracking & andere trends in service design

Door: FrankWatching   / 17 oktober, 2017  
Je gebruikers doorzien segmentatie. Ze willen worden gezien, begrepen en geservicet als een individu. Hoe ontwerp je services die aan de hooggespannen verwachtingen van je gebruikers voldoen? En welke rol speelt innovatieve technologie hierbij? Laat je inspireren door service design-helden. Stapje terug: wat is service design? Zoveel mensen zoveel definities, en ook echt verschillende opvattingen […]..
lees verder

Buyer persona’s als breekijzer in het klantdenken [5 learnings]

Door: FrankWatching   / 17 oktober, 2017  
Hoe kunnen buyer persona’s helpen in je customer experience-strategie? Hoe krijg je enthousiasme in de organisatie en zorg je dat je resultaat boekt? In dit artikel geef ik antwoord op deze (en andere) vragen, aan de hand van praktijkervaring bij bouwbedrijf Dura Vermeer. Hoe krijg je customer experience goed van de grond in een technisch-inhoudelijk […]..
lees verder

8 manieren om geld te verdienen met apps

Door: FrankWatching   / 17 oktober, 2017  
Apps zijn inmiddels niet meer uit ons leven weg te denken. De app-stores stromen dan ook over met apps, de ene met een stuk meer gebruikers dan de andere. Om geld te verdienen met een app is het essentieel dat je eerst weet welke elementen een app maken of breken. In dit artikel vind je […]..
lees verder

Zo maak je een contentstrategie die omzet oplevert

Door: FrankWatching   / 17 oktober, 2017  
Bedrijven geven miljoenen euro’s uit aan contentmarketing. Toch hebben de meeste bedrijven geen flauw idee wat het ze oplevert. Of nog erger… het interesseert ze niet. Het fenomeen contentmarketing is zo gehypet dat het grotendeel van de bedrijven geen seconde stilstaat bij wat het doel is van contentmarketing. Ze produceren maar raak, met information overload bij […]..
lees verder

Hoe een leuke quiz je nieuwe leads kan opleveren

Door: FrankWatching   / 16 oktober, 2017  
Met een online quiz kun je op een speelse manier je content naar buiten brengen. Je activeert je publiek en tegelijkertijd kun je inzichten verzamelen over datzelfde publiek. Dat het je daarbij ook e-mailadressen van je doelgroep kan opleveren, is een waardevolle extra. Je hebt ze vast al eens in je Facebook-feed zien verschijnen: “Wat […]..
lees verder

Met deze social sharing-strategie regent het straks shares

Door: FrankWatching   / 16 oktober, 2017  
Rijk gedeelde content is schaars. En op zoek naar de oorzaak wijzen we altijd naar de inhoud. Die moet sensationeler, onthullender, dramatischer en verleidelijker. Maar daar zitten grenzen aan. Als merk willen en kunnen we niet allemaal worden zoals Panorama, Red Bull of Froot. Los daarvan moet je het vaak doen met wat er ligt. […]..
lees verder

Nieuw op Facebook: dynamische advertenties

Door: FrankWatching   / 16 oktober, 2017  
“Hoe ziet de perfecte Facebook-advertentie voor mijn doelgroep eruit?” Een lastige vraag waar Facebook-adverteerders veel tijd aan besteden en continu mee worstelen. Facebook heeft onlangs een splinternieuwe feature gelanceerd die dit een stuk makkelijker maakt. Een feature waar veel Facebook-adverteerders al lang op zaten te wachten, namelijk dynamische advertenties. Met deze feature is het mogelijk […]..
lees verder

Kunnen algoritmes kunst maken?

Door: FrankWatching   / 15 oktober, 2017  
Column – Het woord duikt steeds meer op, het komt nu ook bovendrijven op strategisch niveau. In grote visies en mission statements. In overarching strategies. In holistic approaches. In deze grote niets-zeggende gedachtenverzamelingen komt steeds meer het concrete woord ‘algoritme’ voor. Algoritme als smeerolie voor kostenreductie. Algoritmes die uit het heilige goud van big data […]..
lees verder

Cornerstone content: op naar een steengoede positie in Google

Door: FrankWatching   / 15 oktober, 2017  
Wil het je maar niet lukken te scoren in Google? Het creëren van cornerstone content is de heilige graal om jouw concurrenten af te troeven op de zoekwoorden die voor jou het belangrijkst zijn! In dit artikel leg ik precies uit wat het is, benoem ik de voordelen en geef ik praktische tips om je […]..
lees verder

6 stappen om engaging content te creëren [infographic]

Door: FrankWatching   / 14 oktober, 2017  
Engaging content. Content waarmee jij je doelgroep betrekt bij je merk. Het is een grote uitdaging voor marketeers om aantrekkelijke content te maken voor hun lezers. Uit een studie van Moz en Buzzsumo blijkt dat van een miljoen online artikelen driekwart niet engaging was. Het maakte geen reactie los. Content-prioriteiten Veel contentmarketeers worstelen met engaging […]..
lees verder

Hoe merken als Bavaria en Jumbo technologie inzetten voor betere klantervaring

Door: FrankWatching   / 13 oktober, 2017  
Ooit werden merken alleen gebouwd door campagnes. Maar de winnende merken van nu onderscheiden zich door de beste customer experiences. Producten en diensten lijken gedreven door technologie. De mens volgt, ogenschijnlijk zonder nadenken. Of niet? Wat is leidend voor brands van nu: mens of technologie? Merken als Bavaria, Jumbo en Heijmans laten zien hoe zij techniek inzetten […]..
lees verder

Mark Randall van Adobe: “Een droombaan creëer je zelf”

Door: FrankWatching   / 13 oktober, 2017  
Veel mensen zullen denken dat Mark Randall als VP Creativity bij Adobe een droombaan heeft. Maar dat haalt hij snel onderuit: “Dream jobs don’t exist.” Hij creëerde zijn eigen baan omdat hij droomtaken oppakte en nu helpt hij anderen met een ‘toolbox’ om nieuwe ideeën uit te voeren. “Mensen denken vaak aan droombanen alsof het […]..
lees verder

Zo reist je contentstrategie met de klant mee

Door: FrankWatching   / 13 oktober, 2017  
Online content publiceren en delen levert een structurele bijdrage aan het bereiken van je business-doelstellingen. Het helpt ook de (potentiële) klant. Tenminste, dat is het ‘ideaal’ van contentmarketing. In toenemende mate is het hebben van een goede en praktisch uitvoerbare contentstrategie belangrijk. Een strategie die inspeelt op alle fases van de customer journey, door per […]..
lees verder

Sneller creatief denken: iedereen kan het!

Door: FrankWatching   / 12 oktober, 2017  
Wie wil er nou niet creatief zijn? Dat is goud waard. En niet alleen voor marketeers, reclamejongens en marcommers! In vrijwel elke werkomgeving galmt het geregeld door gangen: “Dit moet beter”, “Hoe maken we voor onze klant echt het verschil?”, “We hebben iets nieuws nodig.” Wil je voorop blijven lopen, dan heb je innovaties en […]..
lees verder

Volg ons

Rss Feed
  • GAUW-IT

    Web solutions &
    IT infrastructuur

  • STFG Productions
Lippenverzorging

Meer van Nieuwsmash

 

Artbroker International - Official agent of Herman Brood since 1989

Schrijf je eigen Column

Nieuwsmash.nl  is hèt aangewezen platform voor ‘publicisten’ die een goed thema, artikel of ander nieuws hebben en deze informatie willen delen met anderen. Klik hier en meld je aan als schrijver!

Ben je zelf geen goede schrijver maar weet je een pakkend onderwerp dat je graag terug wilt zien op Nieuwsmash.nl, laat het ons weten en we doen ons best ... E-mail naar Nieuwsmash.nl

Meer Comics

Categorieën