Social Media

De contentcrisis oplossen met een Content Hub

Door: FrankWatching   / 24 juni, 2019  
Het geheim van succesvolle digital marketing? Een consistent eigen geluid over alle marketingkanalen heen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Door toenemende concurrentie, overvolle timelines op social media en steeds veranderende klantbehoefte.....
lees verder

Hoe betrek ik mijn collega’s bij de contentstrategie? [Q&A]

Door: FrankWatching   / 24 juni, 2019  
Stel, je werkt bij een grote publieke dienstverlener die meer naar buiten toe wil gaan communiceren. Je wil je collega’s meer betrekken bij deze ontwikkeling en de contentstrategie. Maar die hebben wel iets “beters” te doen. Hoe krijg je ze.....
lees verder

Zo ziet het leven er in 2039 uit

Door: FrankWatching   / 23 juni, 2019  
Zonder dat we het doorhebben, heeft kunstmatige intelligentie (AI) al een plekje in ons leven ingenomen. Al je op Facebook iemand wil taggen, geeft Facebook suggesties dankzij gezichtsherkenning. Als je Netflix opent, krijg je suggesties te zien op bas.....
lees verder

Zó val je bij een pitch met de deur in huis

Door: FrankWatching   / 22 juni, 2019  
Een onuitwisbare indruk maken, dat wil iedereen die een pitch doet. Een goed begin is het halve werk. Dus laten we inzoomen op hoe je in de eerste paar minuten meteen raak kunt schieten. Ontdek 5 manieren om vanuit de startblokken te scoren. Pitchen is.....
lees verder

Weg met de traditionele klantreis, op naar contextual commerce

Door: FrankWatching   / 21 juni, 2019  
Is het is de holy grail voor marketeers? Gepersonaliseerde en op maat gemaakte informatie ‘shoppable’ aanbieden, precies op het moment dat daar behoefte aan is. Zonder frictie. Wat is contextual commerce en wat is ervoor nodig om het succes.....
lees verder

22 ultieme tools voor online samenwerken

Door: FrankWatching   / 21 juni, 2019  
Bij Frankwatching zijn we er fan van: flexwerken. De Frankwatchers zijn overal en nergens, maar toch juist ook altijd dicht bij elkaar. Te danken aan de tools voor online samenwerken. Zelf maken wij gulzig gebruik van Slack, Skype en Google Drive, maar.....
lees verder

B2B-marketeers willen meer Marketing Qualified Leads [onderzoek 2019]

Door: FrankWatching   / 20 juni, 2019  
B2B-marketeers sturen weer meer op resultaat. De inzet van verschillende data en databronnen, plus het aanpassen en creëren van content, zijn nadrukkelijk geen doel op zich. Ze moeten in 2019 wel leiden naar meer Marketing Qualified Leads. Veel B2B-mar.....
lees verder

Nationale E-mail Benchmark 2019: heeft de AVG invloed op de ratio’s?

Door: FrankWatching   / 20 juni, 2019  
E-mailend Nederland: het is weer zo ver! De Nationale E-mail Benchmark is uit. Hoe doet jouw organisatie het op het gebied van e-mail? En welke impact heeft de AVG op de ratio’s? Ook dit jaar nemen wij je mee in de resultaten en onderzoeken we mogelijk.....
lees verder

Opgroeien in het nu: Generatie Z als de ‘woke’ generatie?

Door: FrankWatching   / 20 juni, 2019  
Generatie Z groeit op in een gemondialiseerde, informatiedichte wereld. Het is daarin niet langer mogelijk om weg te kijken van grote maatschappelijke issues als klimaatverandering en ongelijkheid (naar gender, ras, opleidingsniveau). Welk effect heeft.....
lees verder

Terug op het menu: snackable content

Door: FrankWatching   / 19 juni, 2019  
‘Hap – slik – weg!’ Door de content-overload is het voor content creators soms lastig kiezen tussen het maken van short-form of long-form content. Zeker als er rekening moet worden gehouden met de kwaliteit, tijd en consistentie ervan. En t.....
lees verder

Versterk de klantenservice met behavioral targeting

Door: FrankWatching   / 18 juni, 2019  
Met behavioral targeting kun je consumenten bereiken met persoonlijke, relevante informatie, op basis van online gedrag. Als je dat ook gebruikt voor livechat, kun je dit kanaal veel efficiënter inzetten. Koop je online veel zwarte leren kleding en kij.....
lees verder

Richt je als marketeer op de pre-search fase [7 quick tips]

Door: FrankWatching   / 18 juni, 2019  
De merkvoorkeur ligt bij consumenten al vrijwel vast voordat ze de actieve zoektocht naar een product starten. Het is dus van belang dat je als merk al in het achterhoofd van de consumenten aanwezig bent, voordat zij het voorstadium van een aankoopbesl.....
lees verder

Onderzoek Reuters: hoe overleven online nieuwsmedia als lezers weigeren te betalen?

Door: FrankWatching   / 18 juni, 2019  
Ondanks de vele initiatieven van nieuwsmedia om lezers te laten betalen voor online nieuws, bleef de betalingsbereidheid in het afgelopen jaar laag. In Nederland is het percentage lezers dat betaald heeft voor online nieuws zelfs licht gedaald, van 13 .....
lees verder

Vacaturetitels waar je echt niet voor mag kiezen

Door: FrankWatching   / 17 juni, 2019  
Inmiddels hebben we in Nederland het mooie aantal van zo’n slordige 277.000 unieke openstaande vacatures bereikt. En dat is dermate veel dat je wel een beetje moet weten waar je mee bezig bent als je actief bent in recruitmentland. Sterke vacaturetitel.....
lees verder

Volg ons

Rss Feed
  • GAUW-IT

    Web solutions &
    IT infrastructuur

  • STFG Productions
Lippenverzorging

Meer van Nieuwsmash

 

Artbroker International - Official agent of Herman Brood since 1989

Schrijf je eigen Column

Nieuwsmash.nl  is hèt aangewezen platform voor ‘publicisten’ die een goed thema, artikel of ander nieuws hebben en deze informatie willen delen met anderen. Klik hier en meld je aan als schrijver!

Ben je zelf geen goede schrijver maar weet je een pakkend onderwerp dat je graag terug wilt zien op Nieuwsmash.nl, laat het ons weten en we doen ons best ... E-mail naar Nieuwsmash.nl

Meer Comics

Categorieën